Hamaka Jungle SuperLight, DD Hammocks, oliva zelená

SKLADEM

Hamaka Jungle SuperLight, DD Hammocks, oliva zelená

Modulární-sestavitelné řešení hamaky, jež spojuje pohodlí a veškeré vlastnosti zavěšené hamaky a zároveň disponuje ochranou proti dešti ve spojení s vynikající cirkulací vzduchu díky propracovanému systému odvětrání uzavřené hamaky a prodyšnému materiálu spodní části hamaky. Veškeré součásti hamaky jsou odnímatelné. Samotná hamaka s dvojitým dnem pro vložení karimatky nebo zakokonování se, odnímatelná moskytiéra a odepínací vlastní krycí plachta hamaky. Hamaka je řešena s velikým důrazem na vnitřní cirkulaci vzduchu a prostornost při uzavření. Hamaku lze postavit na zemi jako stan a je vybavena poutky pro uchycení celoplášťového zateplení. Součástí hamaky je vynikající úvazový systém Whoopie Slings-pro rychlé uvázání hamaky bez uzlů a vnitřní závěsná kapsa. Další čtyři kapsy má hamaka našity zevnitř. Čtěte více

5264 Kč

Výrobce: DD Hammocks

Popis

Velikost: 2,7m x 1,4m (komfortní pro lidi do 197 cm a 125 kg)

Sbalený rozměr nestlačený:40x14cm

Bava: Oliva Zelená

Váha: 1520g

Materiál: Nylon Oxford s PU zátěrem

 

 

Balení obsahuje: 2x karabina Superlight, 2x duralová tyčka, Whoopie slings-speciální rychlý uvazovací systém pro hamaku, 2x stromový úvaz Tree Huggers, 2x elastické lanko, 1x 3m šňůra

 

Hlavní součásti hamaky:

1) Hamaka samotná s dvojitým, prodyšným pláštěm pro vložení karimatky(neboli spodní plášť), jehož součástí je extra rychlý a pohodlný uvazovací systém, tzv. Whoopie Slings. Díky dvojitému plášti a dalším řešením (přídavná voděodolná podlážka-k zakoupení zvlášť) se dá hamaka postavit na zemi jako stan

2) Odepínací vrchní krycí plachta-voděodolná, samonosně tyčkami vyztužená. Plachta je upevněna tak, že vnitřní prostor hamaky je odvětraný stejným principem, jako dvouplášťové stany. Tedy výborně větrá.

3) Odepínací moskytiéra, samonosně tyčkami vyztužená

4) 4 vniřtní malé kapsy pro uložení věcí a jedna velká vnitřní kapsa zavěšená

 

Jednotlivé části hamaky se dají k samotné hamace připínat nebo odepínat podle použití. Odepnout se dá jak vrchní krycí plášť, který je oproti dalším DD hamakám vyšších řad o něco prodloužený. Snažili jsme se, aby tento vrchní plášť ještě více a lépe plnil funkci krycí plachty, především s ohledem na pohodlí uvnitř. Stejně tak se dá odepnout nebo přidat moskytiéra.

Velikou změnou je vyztužení vrchního pláště dvěma duralovými tyčkami ve stylu vyztužení stanů. Tzn., samonosně, bez horních úvazů. Tím je také hamaka uvnitř o něco prostornější  a při použití vrchního pláště dokonce výrazně, oproti dalším hamakám vyšších řad Travel, Frontline. Hamaka se tedy uvazuje klasicky, pouze za dva základní vázací body.

Tedy, víme že bude pršet ale nebudou létat komáři: K hamace připneme vrchní plášť a moskytiéru necháme doma. Nebo, pršet určitě nebude ale nechci aby na mne něco létalo: vrchní plášť nechám doma ale připnu mosktiéru. Nebo jdu jen na jednu noc kempovat někam poblíž: do větší kapsy si sbalím samotnou hamaku, která tak má okolo 500 g.

Samozřejmostí je opět možnost postavit hamaku na zemi jako stan. Na mokré zemi je nutné použít přídavnou voděodolnou podlážku-dokupuje se zvlášť.

Součástí hamaky je bohaté příslušenství.

Především dvě horolezecké karabiny pro zabránění stékání vody po úvazech do hamaky v dešti (bez karabin se to řeší navázáním provázků na úvazy, na které stékající kapka narazí a po nich steče na zem). Dále Whoopie slings, systém několika speciálních úvazů a upevńovačů pro extra rychlé a pohodlné uvázání hamaky. Dále dva úvazy okolo stromů, které se právě karabinou spojí s úvazem hamaky Whoopie slings a dvě sady dalšího lanoví.

Hamaka je svým pojetím určena především pro cestovatele kteří chtějí mít jednu, maximálně funkční a kompaktní hamaku na všechno.  Tzn., vrchní plášť hamaky Jungle je o něco větší než pláště jiných DD hamak vyšších řad (Travel, Frontline), aby tak maximálně převzal funkci krycí plachty nad hamakou. Navíc vrchní krycí plášť je nově řešen tak, že je odvětraný na způsob klasických dvouplášťových stanů, což je veliká výhoda v horkém nebo zimním počasí. Uvnitř hamaky tak nekondenzuje vydýchaná a jinak vytvořená vlhkost a teplo anebo jen minimálně, vzhledem k podmínkám. Spodní dvojitý plášť je prodyšný, což opět výrazně zvyšuje komfort v ktérýchkoliv podmínkách. Nicméně chráněný prostor je stále vymezen rozměry hamaky. Pokud však chcete mít v dešti-sněžení chráněný přístřešek pro vaření, odložení si věcí, převléknutí, atd, stále doporučujeme použití bivakovací plachty nad hamakou.

 

Událost: Redaktoři magazínu horydoly.cz dlouhodobě testovali naši hamaku Jungle. Zde je odkaz na recenzi:

http://www.horydoly.cz/test/visaci-spanek.html

 

 

 

 

Diskuse 25

Jarda, 29.09.2020 16:13:01

Spodní vrstva

Dobrý den, koukal jsem různě po internetu a na oficiálních stránkách jsem našel, že spodní dvojvrstva je "breathable" a vy píšete, že je nepromokavá. Proto právě k tomu prodávají ještě navíc ten canopy. Nebo se mýlím? Děkuji

Pavel, 30.09.2020 11:50:08

Re: Spodní vrstva

Dobrý den, Jardo Velice Vám děkuji za Váš užitečný dotaz. Je zde na místě má veliká omluva a jistě i trochu mé ostudy, jelikož máte pravdu. Spodní plášť hamaky je skutečně prodyšný, tedy není nepromokavý. Pro postavení hamaky na VLHKÉ zemi jako stanu slouží přídavná podlážka-Canopy. NA suché zemi se dá hamaka postavit bez této podlážky. Osobně toto řešení považuji za lepší, jelikož se tou prodyšností materiálu ještě více zvyšuje komfort v už tak velmi dobře odvětrané hamace a stavění stanu, myslím, při troše představivosti využijete jen minimálně, ačkoliv stan z hamaky Jungle Superlight je prostorný a dobře vyřešený. K omylu ohledně nepromokavosti spodního pláště hamaky došlo bohužel tak, že první-předchozí verze hamaky Jungle tento spodní plášť nepromokavý měla a v této době jsem tuto hamaku i používal. Poté, co se z hamaky Jungle stala hamaka Jungle Superlight-a avizovaný rozdíl byl jen v jiném materiálu, nikoliv v celkovém pojetí hamaky-které mělo zůstat stejné, mne bohužel vůbec nenapadlo, že došlo ke změně nepromokavosti spodního pláště a příležitostí na to přijít sám nebo zákazníky bylo jen minimum, jelikož reálně se k postavení hamaky na zemi téměř nedostanete, snad všude se dají najít nějaké úvazové body pro zavěšení a já jsem navíc mezitím používal jiné typy našich hamak. Velice Vám Jardo děkuji za upozornění na chybu a přeji Vám krásný den. Informace na webu už jsem upravil. Pavel

Jarda, 30.09.2020 17:21:33

Re: Re: Spodní vrstva

Dobrý den, mock děkuji za odpoveď. Hned mě napadlo, jestli v průběhu let nedošlo k výměně spodního materiálu.

Tom, 02.09.2020 20:36:52

naskladnění

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, kdy a zda-li bude skladem. Děkuji

Pavel, 03.09.2020 22:46:25

Re: naskladnění

Dobrý den, určitě skladem bude avšak nevím přesně kdy. Nějaké nyní nedostupné zboží by se mělo objevit v průběhu Září v několika vlnách, zdali mezi Ním bude i konkrétně tato hamaka, nemohu bohužel slíbit.Pokud máte nějaký čas na hamaku počkat, doporučím Vám na ni poslat objednávku, abych jich objednal dostatečné množství-mohou být rychle pryč. Objednávku můžete samozřejmě kdykoliv zrušit. Děkuji, Pavel

Katka, 31.05.2019 04:26:28

Bivak

Dobrý den, přemýšlím o koupi této hamaky spolu s underblanketem. Povětšinou bych ji určitě chtěla používat jako hamaku, ale bohužel jedu do oblasti, kde nevím jestli to bude vždy možné (jestli tam budou stromy). Ráda bych se zeptala, jestli nemáte nějaké video, kde testujete tuto hamaku jako bivak na zemi? Obzvlášť by mě zajímalo, jestli by se dal underblanket použít jako provizorní karimatka při ležení na zemi (v rámci úspor místa nechci brát ještě karimatku, a vzhledem k tomu, že jsem neklidný spáč, tak zase nechci používat karimatku při zavěšení hamaky, abych ji nemusela neustále lovit). Děkuji za odpověď

Pavel, 31.05.2019 12:41:32

Dobrý den Katko. V závěru popisu hamaky je odkaz na test této hamaky zkušeným -na hamaky se specializujícím redaktorem portálu Horydoly.cz. Tam se věnuje i popisu spaní v této hamace na zemi, ve formě stanu. Použití Underblanketu na zemi nedoporučuji. Snad jen, kdyby byly teploty řekněme do plus pěti stupňů a ještě byste pod něj dala nějakou vodě odolnou podložku. Jelikož, jakmile si na Underblanket přímo lehnete, tak jej celý stlačíte, jeho izolační schopnosti se dramatickým způsobem sníží. Je to formou konstrukce vlastně spacák. Za další, že země by do něj mohla proniknout vlhkost, respektive, pokud země bude mokrá, tak budete spát na mokrém a tedy v zimě. Tzn. , pokud použít na zemi, tak jen v teplejších obdobích a ještě s nějakou voděodolnou podložkou pod. Obyčejný igelit by však mohl klouzat. Mohla by zafungovat akumatka. Zkrátka, jde to ale ideální by byla jiná, klidně i jednoduchá a levná karimatka. Mějte se krásně, Pavel

Miso, 26.10.2017 09:31:09

Info

Dobrý deň pred niekoľkými mesiacmi som si objednal túto hamaku ale zo Slovenska,predajca mi ale povedal že ten vrchný plášť si treba extra dokúpiť aby bola hamaka nepremokava z vrchu aj zo spodu. Lebo inak by sa musela na vrch použiť nepremokavá vrstva zo spodu hamaky a tým pádom na spodku by chýbala. Preto sa pýtam či je toto naozaj tak ako mi tvrdil predajca alebo nie..koľko teda vrstiev má táto hamaka? Ďakujem za odpoveď.

Pavel, 26.10.2017 12:49:32

Dobrý den, Mišo. Hamaka Jungle SuperLight má v základním tělě dva k sobě pevně přišité pláště, na kterých se leží apod., kde z jedné strany je mezi tyto pláště přístup pro vložení karimatky anebo případně sebe. Tyto oba nepromokavé pláště jsou tedy dva. K tomu je hamaka dále vybavena vrchní odnímatelnou krycí plachtou, která kryje celou hamaku svrchu ale pouze tuto samotnou hamaku. Střih této vrchní nepromokavé plachty přímo kopíruje samotnou hamaku Jungle. Tato plachta se dá buď celá z hamaky odejmout anebo je přidělaná suchými zipy pod samotnou hamakou, pod níž volně visí, volně obepínajíce tělo hamaky zespodu. Připevněna je několika suchými zipy. V případě použití této plachty, se pouze plachta přemístí zespodu nahoru, nad hamaku a moskytiéru, jejíž vypínací tyčky poskytují této vrchní krycí plachtě oporu,opět se upevní suchými zipy a čtyřmi oky za vypínací tyčky, aby tedy svrchu kryla před deštěm. Tzn., tato hamaka má v základu základní plášť hamaky který má dvě vrstvy-jsou to dvě látky na sobě a k tomu ještě onu vrchní krycí plachtu. Plus tedy ještě moskytiéru a další množství vybavení. Pokud jste tuto vrchni a odnímatelnou krycí plachtu k hamace od Onoho prodejce nedostal, bylo by dobré otázat se jej, proč. Jelikož tyto hamaky jsou dodávány v základu již s touto plachtou. Je ještě speciální "jakási" krycí plachta anebo spíše stan pro hamaku Jungle SL, označuje se Canopy. Tato se již skutečně přikupuje. Toto dodávám pouze, aby nedosšlo k nedorozumnění. Můžete mi, prosím v soukromém emailu sdělit, od kterého prodejce jste takto hamaku zakoupil? Děkuji, Pavel

Albert, 26.06.2017 10:37:04

Lezeni napric nebo diagonalne

Zdravim, Je mozne v hamace lezet diagonalne nebo dokonce napric? To je totiz nejen pro mne mnohem pohodlnejsi poloha nez podelne. Nejsem si jisty, jestli to konstrukcr strisky a rozmery cele hamaky dovoluji.

Nový komentář

Kontrolný kód

i

* (Povinné)

Pavel, 26.06.2017 10:52:18

Dobrý den, Alberte. Hamaka Jungle je velice rozměrná a umožnuje uvnitř spoustu různých tělesných cvičení. Já v našich hamakách spím vždy podélně, nevidím však důvod, aby se v nich nedalo spát diagonálně. Napříč však ne. Stačí se podívat na uvedené rozměry hamaky a je jesné, že šířka plochy hamaky je menší než délka dospělého člověka. Navíc by tam byl asi až příliš veliký průhyb. Napříč se v naší hamace velice pohodlně sedí. Jen se Vám pokusím umožnit mít na věc ještě jiný pohled. To, že se Vám v jiných hamakách spalo podélně nepohodlně neznamená, že se Vám bude nutně nepohodlně spát i v hamace DD Hammocks. Třeba si do ní podélně lehnete a zjistíte, tak jako asi naprostá většina uživatelů, že ležení v ní je velmi pohodlné a nebude nutné ležet diagonálně. Velmi dobře se v ní leží i na boku i na břiše. Sám tak spím a množství uživatelů také, jak dobře vím. Platí to obecně o všech našich hamakách. Děkuji Vám za zájem o naše hamaky! Pavel

Tomáš, 17.04.2017 12:02:57

Dotaz 1+1

Dobrý den.., měřím 190cm a vazim 98kg. Nejsem si jisty zda se do hamaky vejdu a odpočinu si.. Cetl jsem hodně článku o minimální delce 3m+, jinak prý tlačí z boku na ramena(a ze mam)?? Další věc.. nebude mi zima na záda, když pod hamakou proudí vzduch? Četl jsem, že i v létě dokáže vetřík potrápit?? Díky T.

Pavel, 18.04.2017 08:50:17

Dobrý den. Do hamaky Jungle SuperLight se jistě pohodlně vejdete. Všechny naše hamaky jsou pohodlné i pro lidi nad 190 cm a to i pro Ty s širšími rameny, což je kupodivu stále ještě i můj případ. Byť na té výšce ještě musím zapracovat. Hamaka Jungle je oproti našim "standartním" a typově starším-ale spolehlivým-modelům ještě o něco větší, takže opravdu nemusíte mít obavy, že by Vám byla malá. Dotaz na dostatečnou velikost hamaky je ppoměrně častý a nestalo se-i v těžších případech-že by nakonec byla naše hamaka někomu malá. A zda Vám nebude v hamace zima na záda? No, pokud bude venku chladno a Vy budete spát jen ve spacáku, který si váhou Vašeho těla pod sebou zcela stlačíte, takže nebude mít žádný loft(právě ta nadýchanost spacáku izoluje-stlačený spací pytel je jen nefunkční hadr) a tedy nebude moci izolovat-což se Vám stane ve 100%.případů, tak Vám zima samozřejmě bude. Je třeba použít pod sebe nějakou tužší izolaci, karimatku apod., stejně jako při spaní na zemi. Pak Vám bude v hamace teplo a příjemně. :) Máme i speciální zateplení pro hamaku, které se jmenuje Underblanket. Najdete v sekci Spaní v hamace. Tato jakási deka se převléká zvnějšku hamaky a upevňuje se na pružná lanka. Nedochází tak tedy ke stlačení izolační náplně vahou těla a zateplení plně tepelně izoluje. Navíc takto izoluje celý plášť hamaky i z boků. Mezi zateplením a hamakou navíc při správném upevnění vzniká malá vzduchová kapsa, která dále navíc izoluje. Nejlepší izolant jsou různé buňky vzduchu. Nicméně je možné plně použít i obyčejnou karimatku, se schopnostmi úměrnýmni okolní teplotě. Je to stejné jako při spaní na zemi. Děkuji Vám za dotaz!

Honza, 16.01.2017 18:20:32

Kam s batohem

Přemýšlím o koupi této hamaky, a tak se chci zepta když prší co s batohem a botama?

Pavel, 16.01.2017 20:50:48

Re: Kam s batohem

Ahoj Honzo Tato hamaka je určena především pro ty, kdo chtějí mít velmi rychle postavený prostorný bivak který je zabezpečí dobrým spánkem a ochranou proti všem vlivům počasí a zároveń se jedná o bivak velmi dobře odvětraný. Zkrátka velmi pohodlný a bezpečný. Určitou daní za to, že v lijáku nemusíte stavět ještě krycí plachtu a případně další řešení je to, že tedy musíte zauvažovat, kam například s botami nebo baťohem, případně kde si uvařit, pokud bude třeba pršet. Což se klidně může stát! S botami a baťohem to může být velmi jednoduché. Postačí vhodně umístěný nepromokavý igelitový pytel, umístěný tak, aby nebyl zcela uzavřený-anebo naopak, vzhledem k okolním podmínkám, aby v něm věci dále nevlhly.Váží pár gramů a žádné místo v batohu nezabere. Co se týče znovu bot, uvnitř hamaky je skutečně mnoho místa a dají se třeba i zavěsit na šńůru závěsné kapsy uvnitř hamaky. Záleží čistě na vkusu a odvětrání, byl-li výlet celodenní. Dále, i přesto, že tato hamaka má svou krycí plachtu-která však kyje pouze jí samotmou, někteří uživatelé si přesto pořizují i normální krycí plachtu, aby měli nad hamakou přístřešek, pod kterým si mohou uvařit nebo se převléknout apodobně. Především to jsou Ti, kdo si hamaku Jungle pořizují pro její veliké vnitřní rozměry a užitné vlastnosti. V tomto případě je mnohdy vhodným řešením naše SuperLight krycí plachta 3x2,9m, která váží jen 470g a sbalená se vejde třeba do kapsy u bundy. Má opravdu minimální sbalenou velikost. Pak je tu levnější varianta, naše standartní-velmi dobrá- plachta 3x3m. Toto jsou jen možná řešení a jistě je mnoho dalších, vhodných. Každpopádně hamaky Jungle dobře slouží svým Pánům a Paním a jistě bude i Vám. Pavel

NoName, 09.11.2016 14:17:45

Dotaz

Dobrý den máte skušenost s opravdu pořádným lijákem jak na zemi tak ve vzduchu. Například při celonočním prudkém lijáku Nepromokne? Děkuji za jakkoukoliv skušenost

pavel, 09.11.2016 17:20:50

Re: Dotaz

Dobrý den s dovolením odpovím stejně, jako dotazu položenému den před Vaším. Obsahově Vás doufám uspokojí stejně :) Dobrý den, odolnost tlaku vodního sloupce je 3000. To je však zcela spolehlivá odolnost. Ze stejného materiálu máme třeba naše krycí plachty SuperLight. Já sám tuto plachtu spolehlivě používám již třetí rok.Měljsem ji nad sebou uvázanou třeba i tři dny v dešti, zcela bez problému. Látky jsou certifikované jeko voděnepropustné právě od této hodnoty. Tkaniny, které mají vodní slupec vyšší jej takto mají na exponovaných místech kde právě dochází k vyššímu tlaku na tkaninu, například bundy pod popruhy batohů, podlážky stanů, sedací části kalhot, apod. Pokud voda volně stéká po tkanině, tento vodní sloupec je naprosto dostačující. Voděodolnost je záda silikonovým zátěrem. CO se týče postavení hamaky na zemi, vzhledem k tlaku ležícího těla, tak díky dvojitému spodnímu plášti hamaky je taktéž voděnepropustnost zvýšena a spolehlivě vlhkost nepropustí. JInak třeba s plachtami o stejné nepropustnosti 3000 dělají kolegové v DD Hammocks vtipná videa, ve kterých z ní vyrobili například vor/člun (na plachtě upletli jakýsi věnec z roští a proutí a poté jej plachtou ovinuli) a vydali se na vodu a radostně pluli. :)

Anonym, 08.11.2016 16:34:51

Vodní sloupec

Jak koukám, nikde tu není uveden vodní sloupec a tak mám jednu otázku, je vodní sloupec aspoň 5000mm? Předem děkuji za jakoukoliv vaší odpověď. (bude stačit jakkákoliv skušnost s větším deštěm jak na zemi tak ve vzduchu)

pavel, 09.11.2016 17:18:41

Re: Vodní sloupec

Dobrý den, odolnost tlaku vodního sloupce je 3000. To je však zcela spolehlivá odolnost. Ze stejného materiálu máme třeba naše krycí plachty SuperLight. Já sám tuto plachtu spolehlivě používám již třetí rok.Měljsem ji nad sebou uvázanou třeba i tři dny v dešti, zcela bez problému. Látky jsou certifikované jeko voděnepropustné právě od této hodnoty. Tkaniny, které mají vodní slupec vyšší jej takto mají na exponovaných místech kde právě dochází k vyššímu tlaku na tkaninu, například bundy pod popruhy batohů, podlážky stanů, sedací části kalhot, apod. Pokud voda volně stéká po tkanině, tento vodní sloupec je naprosto dostačující. Voděodolnost je záda silikonovým zátěrem. CO se týče postavení hamaky na zemi, vzhledem k tlaku ležícího těla, tak díky dvojitému spodnímu plášti hamaky je taktéž voděnepropustnost zvýšena a spolehlivě vlhkost nepropustí. JInak třeba s plachtami o stejné nepropustnosti 3000 dělají kolegové v DD Hammocks vtipná videa, ve kterých z ní vyrobili například vor/člun (na plachtě upletli jakýsi věnec z roští a proutí a poté jej plachtou ovinuli) a vydali se na vodu a radostně pluli. :)

Maša, 23.04.2016 17:27:28

otázečka

Prosim chtela bych se zeptat jestli je moznost tohot typu i pro dva dekujiii

Pavel, 26.04.2016 21:25:15

Dobrý den, Mašo. Tato hamaka je pro jednoho člověka. Umím si představit, že pokud nejste s plánovaným spolubydlícím v hamakce příliš rozměrní, tak první hodiny tulení by mohli být určitě příjemné ale jsem si jistý, že po několika hodinách byste se jeden druhého chtěli jistě zbavit. Navíc nosnost hamaky je do 150 kg. Zkuste zauvažovat buď o jedné hamace Jungle pro každého-to ale není úplně levná záůežitost, jak si uvědomuji anebo o ekonomočtější ale přitom mnohem-pro dva pohodlnější veriantě:hamaka Travel anebo Frontline v kombinaci s krycí plachtou, např.3x3m. Jeden takový set pro každého. Jeden set by Vás přišel na cca 3500kč a měli byste krásné dva prostorné bivaky. Tulit se můžete před spánkem pod krycí plachtou na karimatkách, protože ty stejně budete do hamaky potřebovat a ráno se pak na sebe budete o to víc těšit. Kdybyste to chtěla více prodiskutovat, neváhejte se zeptat dále. Případně v kontaktech jsou na mne email nebo telefon. Díky, Pavel

Jan, 13.08.2015 21:00:54

dotaz

Dobrý den, je tato hamaka přizpůsobena k připevnění underblanket - zateplení? Předem děkuji za odpověď.

Pavel Chamalidis, 13.08.2015 22:06:02

Re: dotaz

Dobrý den, Jane. Ano, tato hamaka má po obvodu několik úchytů právě pro upevnění Underblanket. Náš originální DD Underblanket má ve výbavě jak pružná lanka pru upěvnění, tak i mini karabiny pro uchycení lanek na hamaku.

René, 09.02.2015 07:58:26

Dotaz

Dobrý den.Chystám se do Amazonie a tato hamaka vypadá dost prakticky.Mám však obavu z bočního zipu,aby nějak nepraskl,když si do této hamaky sednu se svými 95 kg.Je tento zip nějak speciálně odolný?Děkuji.René

Pavel, 17.02.2015 16:04:48

Re: Dotaz

Milý René Rozhodně Vás mohu ujistit, že zipy používané v Hamakách DD Hammocks jsou odolné. Naše hamaky jsou celosvětově známy, především díky své kvalitě. Vzhledem k velkiké všestrannosti našich hamak je zip důležitou součástí téměř všech našich hamak a proto jsou dlouhodobě odzkoušené. Já sám jsem ještě nedávno míval podobnou váhu jako Vy. Co se týče hmotnosti 95 kg, tam pomalu začíná hmotnost pořádného chlapa! Ještě jeden faktor-příznivý-má vliv na Váš dotaz. Jde o to, že zavěšená hamaka jde vždy jakoby za Vámi, když v ní ležíte a různě se v ní kroutíte. Takže zip není zatížen staticky konstantní vahou. Zkrátka hamaka se Vám přizpůsobuje a z této výhody těží i zip, byť ho to ve snu nenapadlo. Hamaku Jiungle Vám mohu směle doporučit. Mezi našimi-svým pohodlím a prostorností vyhlášenými-hamakami jde bezmála o obývací pokoj a je to náš nejrychleji postavitelný komplexní bivakový systém.

Nový komentář

Hamaka Jungle SuperLight, DD Hammocks, oliva zelená
Hamaka Jungle SuperLight, DD Hammocks, oliva zelená

5264 Kč

Nový komentář

Kontrolný kód

i

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Tato stránka používá cookies. Vice info

Produkt byl vložen do košíku
Pokračovat v nákupu Objednat